پایان نامه روانشناسی گرایش تحقیقات آموزشی: بررسی ظرفیت پژوهشی از دیدگاه معلمان و نیازسنجی آموزش … |
……………………….
6
1-4-3) تعاریف عملیاتی ……………………………………………………………………………………………………………………
7
فصل دوم: پیشینهپژوهش
2-1) پیشینه نظری …………………………………………………………………………………………
9
2-1-1) تاریخچه ی توجه به پژوهشگری معلم ……………………………………………………………………………………….
9
2-1-2) اهمیّت و ضرورت توجه به پژوهشگری معلمان ……………………………………………………………………………
10
2-1-2) اهمیت توسعه ی ظرفیت پژوهشی معلمان ……………………………………
13
2-1-3) ظرفیّت پژوهشی و توسعه ی حرفه ای معلمان ………………………………………….
18
2-1-4) توسعه ی ظرفیت پژوهشی از طریق آموزش پژوهش …………………………………
19
2-1-5) نیازسنجی آموزش پژوهش به معلمان ………………………………………………………………………………………..
20
2-1-6) الگوی نیازسنجی مبتنی بر شایستگی ………………………………………………………………………………………….
23
2-2) پیشینه پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………
25
2-3) جمع بندی پیشینه ……………………………………………………………………………………………………………………..
34
فصل سوم: روش پژوهش
3-1) روش پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………..
37
3-2) جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………..
37
3-3) روش نمونه گیری …………………………………………………………………………………………………………………….
37
3-4) ابزار جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………………………………………………………
39
3-5) شیوه ی اجرای پژوهش …………………………………………………………………………………………………………….
45
3-6) شیوه ی تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………..
45
فصل چهارم: یافته های پژوهش
4-1) یافته های توصیفی …………………………………………………………………….
49
4-2) یافته های استنباطی ……………………………………………………………………………………
51
4-2-1)ظرفیت پژوهشی ………………………………………………………………………………
51
4-2-2) نیازسنجی آموزش پژوهش …………………………………………………………..
54
4-2-3)هدف گذاری برنامه های پژوهشی معلمان ………………………………………………………………………………..
62
صفحه
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1) نتایج مربوط به ظرفیت پژوهشی …………………………………………………………………………………………………………..
65
5-2) نتایج مربوط به نیازسنجی آموزش پژوهش……………………………………………………………………………………………..
67
5-3) نتایج مربوط به هدف گذاری برنامه های پژوهشی ………………………………………………………………………………….
69
5-4) محدودیت های پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………
69
) پیشنهادات ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 5-5
70
5-6-1)پیشنهادات کاربردی …………………………………………………………………………………………………………………….
70
5-6-2) پیشنهادات پژوهشی ………………………………………………………………………………
71
منابع
منابع …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
73
پیوست
پیوست 1) پرسشنامه ظرفیت پژوهشی معلمان ……………………………………………………………………………………………..
82
پیوست 2) پرسشنامه تعیین نیازهای آموزش پژوهش به معلمان ………………………………………………………………………
84
پیوست 3) چک لیست مصاحبه با متخصصان پژوهش و معلمان خبره ……………………………………………………………..
86
ی نوشتهها
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-17] [ 07:50:00 ب.ظ ]
|