……………………….

6

1-4-3) تعاریف عملیاتی ……………………………………………………………………………………………………………………

7

فصل دوم: پیشینهپژوهش

2-1) پیشینه نظری …………………………………………………………………………………………

9

2-1-1) تاریخچه ی توجه به پژوهشگری معلم ……………………………………………………………………………………….

9

2-1-2) اهمیّت و ضرورت توجه به پژوهشگری معلمان ……………………………………………………………………………

10

2-1-2) اهمیت توسعه ی ظرفیت پژوهشی معلمان ……………………………………

13

2-1-3) ظرفیّت پژوهشی و توسعه ی حرفه ای معلمان ………………………………………….

18

2-1-4) توسعه ی ظرفیت پژوهشی از طریق آموزش پژوهش …………………………………

19

2-1-5) نیازسنجی آموزش پژوهش به معلمان ………………………………………………………………………………………..

20

2-1-6) الگوی نیازسنجی مبتنی بر شایستگی ………………………………………………………………………………………….

23

2-2) پیشینه پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………

25

2-3) جمع بندی پیشینه ……………………………………………………………………………………………………………………..

34

فصل سوم: روش پژوهش

3-1) روش پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………..

37

3-2) جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………..

37

3-3) روش نمونه گیری …………………………………………………………………………………………………………………….

37

3-4) ابزار جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………………………………………………………

39

3-5) شیوه ی اجرای پژوهش …………………………………………………………………………………………………………….

45

3-6) شیوه ی تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………..

45

فصل چهارم: یافته های پژوهش

4-1) یافته های توصیفی …………………………………………………………………….

49

4-2) یافته های استنباطی ……………………………………………………………………………………

51

4-2-1)ظرفیت پژوهشی ………………………………………………………………………………

51

4-2-2) نیازسنجی آموزش پژوهش …………………………………………………………..

54

4-2-3)هدف گذاری برنامه های پژوهشی معلمان ………………………………………………………………………………..

62

صفحه

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1) نتایج مربوط به ظرفیت پژوهشی …………………………………………………………………………………………………………..

65

5-2) نتایج مربوط به نیازسنجی آموزش پژوهش……………………………………………………………………………………………..

67

پایان نامه و مقاله

5-3) نتایج مربوط به هدف گذاری برنامه های پژوهشی ………………………………………………………………………………….

69

5-4) محدودیت های پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………

69

) پیشنهادات ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 5-5

70

5-6-1)پیشنهادات کاربردی …………………………………………………………………………………………………………………….

70

5-6-2) پیشنهادات پژوهشی ………………………………………………………………………………

71

منابع

منابع …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

73

پیوست

پیوست 1) پرسشنامه ظرفیت پژوهشی معلمان ……………………………………………………………………………………………..

82

پیوست 2) پرسشنامه تعیین نیازهای آموزش پژوهش به معلمان ………………………………………………………………………

84

پیوست 3) چک لیست مصاحبه با متخصصان پژوهش و معلمان خبره ……………………………………………………………..

86

ی نوشته‌ها


 
 
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...