پایان نامه روانشناسی گرایش پیش از دبستان: آیا الگوهای ارتباطی والدین با سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی … |
…………….53
– خلاصه دیدگاه ها درباره سازگاری اجتماعی………………………………………………………………….55
– مطالعات انجام شده……………………………………………………………………………………………57
– پژوهش های داخلی…………………………………………………………………………………………..58
– پژوهش های خارجی…………………………………………………………………………………………59
فصل سوم: روش پژوهش……………………………………………………………………………………..62
– طرح پژوهش…………………………………………………………………………………………………63
– جامعه آماری………………………………………………………………………………………………….63
– روش انتخاب نمونه و گروه نمونه…………………………………………………………………………….63
– ابزار سنجش………………………………………………………………………………………………….64
– پرسشنامه الگوهای ارتباطی…………………………………………………………………………………..64
– اعتبار و روایی آزمون الگوهای ارتباطی……………………………………………………………………..65
– پرسشنامه رفتار سازشی دانش آموزان………………………………………………………………………..65
– اعتبار و روایی آزمون رفتار سازشی دانش آموزان…………………………………………………………..66
– شیوه اجرای پرسشنامه ها…………………………………………………………………………………….67
– روش تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………..67
فصل چهارم: یافته های پژوهش………………………………………………………………………………68
– مقدمه…………………………………………………………………………………………………………69
– توصیف داده ها………………………………………………………………………………………………69
– تحلیل استنباطی فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………..72
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………….82
– محدودیت های پژوهش……………………………………………………………………………………….88
– پیشنهادهای پژوهش…………………………………………………………………………………………..88
فهرست منابع………………………………………………………………………………………………….89
پیوست 1. پرسشنامه الگوهای ارتباطی………………………………………………………………………93
پیوست 2. پرسشنامه رفتار سازشی دانش آموزان…………………………………………………………..96
فهرست نمودار و جداول
– جدول 1-4 فراوانی و درصد افراد شرکت کننده در نمونه……………………………………………………69
– جدول 2-4 مقطع تحصیلی پدران گروه نمونه………………………………………………………………70
– جدول 3-4 مقطع تحصیلی مادران گروه نمونه…………………………………………………………….70
– جدول 4-4 سن پدران گروه نمونه……………………………………………………………………………71
– جدول 5-4 سن مادران گروه نمونه………………………………………………………………………….71
– جدول شماره 6-4 داده های توصیفی………………………………………………………………………..72
– جدول شماره 7-4 خلاصه مدل پیش بینی متغیر سازگاری اجتماعی کودکان توسط متغیرهای الگوهای
ارتباطی والدین……………………………………………………………………………………………….73
– جدول شماره 8-4 آزمون تحلیل واریانس…………………………………………………………………….74
– جدول شماره 9-4 ضرایب مدل رگرسیون……………………………………………………………………75
– نمودار شماره 1-4…………………………………………………………………………………………..77
– نمودار شماره 2-4…………………………………………………………………………………………..77
– جدول 10-4 آزمون کولمگروف – اسمیرنف…………………………………………………………………78
– جدول شماره 11-4 نتیجه آزمون همبستگی اسپیرمن فرضیه دوم…………………………………………….79
– جدول شماره 12-4 نتیجه آزمون همبستگی اسپیرمن فرضیه سوم……………………………………………79
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-17] [ 07:50:00 ب.ظ ]
|