2-1-6 برتری نیمکره­ای در درک موسیقی.. 22

2-1-7 موسیقی درمانی و عصب شناختی.. 23

2-1-8 کاربرد موسیقی درمانی.. 25

دوم:لکنت

2-2-1 ماهیت لکنت… 26

2-2-2 تعاریف لکنت… 29

2-2-3 انواع لکنت 31

2-2-4 علل لکنت 32

2-2- 5 نظریه­های لکنت… 35

.. 35

.. 36

. 36

.. 37

.. 37

… 37

.. 38

… 38

. 39

. 39

. 40

2-2-6 درمان­های لکنت……………………………………………………………………………………………………………………………40

…………………………………………………………………………………………………………………………43

……………………………………………………………………………………………………………………………….43

……………………………………………………………………………………………………………………………..43

……………………………………………………………………………………………………………….44

……………………………………………………………………………………………………45

…………………………………………………………………………………………………………………………45

…………………………………………………………………………………………………………………………..45

…………………………………………………………………………………………………46

…………………………………………………………………………………………………46

……………………………………………………………………………………………………..46

…………………………………………………………………………………..47

…………………………………………………………………………………………….47

بخش سوم: اضطراب

2-3-1 تعریف اضطراب.. 47

پایان نامه

2-3-2علائم اضطراب.. 50

.. 50

.. 51

.. 51

.. 51

.. 51

2-3-3 طبقه­بندی اختلالات اضطرابی.. 51

. 51

.. 52

…. 53

…. 53

.. 53

.. 54

.. 54

2-3-4 موسیقی درمانی و اضطراب…………………………………………………………………………………….56

2-3-5 موسیقی درمانی و لکنت………………………………………………………………………………………….58

2-3-6 اضطراب و لکنت………………………………………………………………………………………………………61

2-3-7 بررسی اجمالی پیشینة نظری و سوابق پژوهش………………………………………………………..62

فصل سوم: روش­شناسی

3-1 طرح تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..74

3-2 جامعة پژوهشی………………………………………………………………………………………………………………..75

3-3 نمونه و شیوة نمونه­گیری…………………………………………………………………………………………………75

3-3-1 ملاک­های ورود به پژوهش………………………………………………………………………………………….76

3-3-2 ملاک­های خروج از پژوهش………………………………………………………………………………………..77

3-3-3 ملاحظات اخلاقی………………………………………………………………………………………………………..77

3-4 ابزارهای سنجش و مداخله­گری……………………………………………………………………………………….77

……………………………………………..78

……………………………………….79

3-53-5 ابزارهای موسیقی درمانی…………………………………………………………………………………….81

3-6 روش اجرا………………………………………………………………………………………………………………………….81

3-7 روش تحلیل داده­ها…………………………………………………………………………………………………………..82

3-8 برنامه درمان آوازی ـ ملودیک………………………………………………………………………………………….84

: یافته­های پژوهش

پرسش­های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………..96

4-1 پرسش اول………………………………………………………………………………………………………………………..96

……………………………………………………………107

4-2 پرسش دوم…………………………………………………………………………………………………………………….108

………………………………………………………113

پنجم: بحث و نتیجه­گیری

5-1 گزارش­های پژوهش……………………………………………………………………………………………………….115

……………………………………………………………………………………………………………………………115

………………………………………………………………………………………………………….122

……………………………..124

………………………………..125

……………………………………………………………………………………………..125

…………………127

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...