شرایط عاطفی و اخلاقی جوانی 69

ویژگی های رشد جوانی 72

رشد اجتماعی و اخلاقی 75

ویژگی های تفکر دوره جوانی 76

مفهوم روانشناختی مدیریت زمان 80

اصول مدیریت زمان 84

دیدگاه های مدیریت زمان 85

تکنیک های مدیریت زمان 86

قوانین مرتبط با مدیریت زمان 91

نسل های مدیریت زمان 93

عوامل اصلی در عدم استفاده بهینه از زمان 95

عوامل اتلاف وقت 99

مبانی نظری رسانه 105

پیشینه تحقیق 114

تحقیقات انجام شده در داخل کشور پیرامون مدیریت زمان 115

تحقیقات انجام شده در سایر کشورها پیرامون مدیریت زمان 122

جمع بندی ادبیات و پیشینه تحقیق130

فصل سوم: روش تحقیق137

مقدمه 138

روش تحقیق 139

جامعه آماری 140

نمونه و روش نمونه گیری 140

حجم نمونه 142

ابزار اندازه گیری 142

نمره گذاری پرسشنامه مدیریت زمان 143

روایی 143

پایایی 144

روش تجزیه و تحلیل داده ها 144

روش اجرا 145

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها147

مقدمه 148

ویژگی پاسخگویان نوجوانان و جوانان 150

جنسیت 150

سن 151

میزان تحصیلات 152

طبقه اقتصادی ـ اجتماعی 153

وضعیت تماشای تلویزیون 154

وضعیت زمان تماشای تلویزیون در شبانه روز 155

وضعیت زمان تماشای تلویزیون در طول هفته 156

بررسی چگونگی نقشصداوسیمادر ترویج فرهنگ استفاده بهینه از زمان 158

بررسی عملکرد صداوسیما در آموزش مدیریت زمان 159

بررسی مهمترین عامل اتلاف وقت در بین نوجوانان و جوانان 160

بررسی شاخص هدفگذاری در مدیریت زمان 161

بررسی شاخص اولویت بندی در مدیریت زمان 162

بررسی شاخص برنامه ریزی در مدیریت زمان 163

مقالات و پایان نامه ارشد

بررسی نمره شاخص های مدیریت زمان 164

بررسی رابطه بین میزان تماشای تلویزیون و مدیریت زمان 165

بررسی تفاوت میانگین نمره شاخص های مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان 166

بررسی تفاوت میانگین نمره شاخص های مدیریت زمان به تفکیک جنس 169

بررسی تفاوت میانگین نمره شاخص های مدیریت زمان برحسب تحصیلات 171

بررسی تفاوت میانگین نمره شاخص های مدیریت زمان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی 174

فصل پنجم: بحث و بررسی نتایج176

مقدمه 177

خلاصه نتایج 178

بحث و نتیجه گیری 187

پیشنهادهای کاربردی صداوسیما 190

محدودیت های تحقیق 192

پیشنهادات 194

منابع ومآخذ 195

منابع فارسی 195

منابع انگلیسی 203

پیوست 204

فهرست جداول

جدول شماره 4-1 توزیع پاسخگویان برحسب جنس 150

جدول شماره 4-2 توزیع پاسخگویان برحسب سن 151

جدول شماره 4-3 توزیع پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات 152

جدول شماره 4-4 توزیع پاسخگویان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی 153

جدول شماره 4-5 توزیع پاسخگویان برحسب تماشای تلویزیون به صورت منظم 154

جدول شماره 4-6 توزیع پاسخگویان برحسب زمان تماشای تلویزیون در شبانه روز 155

جدول شماره 4-7توزیع پاسخگویان برحسب میزان تماشای برنامه های تلویزیون در طول هفته 156

جدول شماره 4-8 توزیع پاسخگویان در مورد روش های ترویج فرهنگ استفاده بهینه از زمان 158

جدول شماره 4-9 توزیع پاسخگویان درخصوص عملکرد صداوسیما در آموزش نحوه مدیریت زمان 159

جدول شماره 4-10 توزیع پاسخگویان درباره مهمترین عامل اتلاف وقت 160

جدول شماره 4-11 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص هدفگذاری 161

جدول شماره 4-12 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص اولویت بندی 162

جدول شماره 4-13 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص برنامه ریزی 163

جدول شماره 4-14 شاخص های مدیریت زمان به تفکیک تعداد سؤالات، دامنه نمرات و میانگین شاخص ها 164

جدول شماره 4-15 میانگین شاخص ها در پاسخگویان 164

جدول شماره 4-16 رابطه همبستگی بین میزان تماشای تلویزیون و مدیریت زمان 165

جدول شماره 4-17 میانگین نمره شاخص های مدیریت زمان برحسب سن پاسخگویان 166

جدول شماره 4-18 نتیجه آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین نمره خرده مقیاس های 168

مدیریت زمان برحسب سن پاسخگویان

جدول شماره 4-19 میانگین نمره پاسخگویان در خرده مقیاس های مدیریت زمان به تفکیک جنسیت 170

جدول شماره 4-20 میانگین نمره پاسخگویان در خرده مقیاس های مدیریت زمان به تفکیک تحصیلات 171

جدول شماره 4-21 نتیجه آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین نمره خرده مقیاس های مدیریت 173

زمان برحسب تحصیلات پاسخگویان

جدول شماره 4-22 میانگین خرده مقیاس های مدیریت زمان با پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی پاسخگویان 174

جدول شماره 4-23نتیجه آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین نمره خرده مقیاس های مدیریت 175

زمان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی پاسخگویان

نمودار 4-1 توزیع پاسخگویان برحسب جنسیت 150

نمودار 4-2 توزیع پاسخگویان برحسب سن 151

نمودار 4-3 توزیع پاسخگویان برحسب تحصیلات 152

نمودار 4-4 توزیع پاسخگویان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی 153

نمودار 4-5 توزیع پاسخگویان برحسب تماشای تلویزیون به صورت منظم 154

نمودار 4-6 توزیع پاسخگویان در خصوص زمان تماشای تلویزیون 155

نمودار 4-7 توزیع پاسخگویان در خصوص میزان تماشای برنامه های تلویزیون در طول هفته 157

نمودار 4-8 توزیع پاسخگویان در خصوص عملکرد صداوسیما در آموزش نحوه مدیریت زمان 159

نمودار 4-9 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص هدفگذاری 161

نمودار 4-10 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص اولویت بندی 162

نمودار 4-11 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص برنامه ریزی 163

نمودار 4-12 میانگین نمره پاسخگویان در خرده مقیاس های مدیریت زمان بر حسب سن 166

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...