پایان نامه ارشد روانشناسی: ادراک دانشآموزان از تخطی معلمان دررفتارهای صمیمیکلامی و غیرکلامیموردانتظاردردانشآموزان سالسومدبیرستانهایشهرستانلنگرود |
2-2-ادراك دانش آموزان ……………………………………………………………………….16
2-2-1 – ادراك واهمیت آن ……………………………………………………………….18
2-2-2 – ادراك مثبت از معلمان وارتباط كلامی تعاملی ………………………….21
2-2-3- تفاوت های فرهنگی در ادراك وارتباط تعاملی كلامی ……………….24
2-2-4- پژوهش های مربوط به ادراك دانش آموزان……………………………….24
2-3- انتظارات دانش آموزان………………………………………………………………….30
2-3-1- پژوهش های مربوط به انتظار دانش اموزان …………………………………31
2-4- نظریه در مورد صمیمیت كلامی وغیر كلامی ………………………………….35
2-4-1- تفاوت های فرهنگی در صمیمیت جویی غیر كلامی…………………….42
2-4-2- جو مدرسه وتاثیر آن برادراك ………………………………………………….44
2-4-3- روابط دانش آموز – معلم ………………………………………………………..48
2-4-4 -پژوهش های مربوط به رفتارهای صمیمی كلامی………………………..54
2-5- نظریه در مورد رفتار نامناسب معلمان ………………………………………….57
2-5-1- انواع ارتباطات در هر فرهنگ…………………………………………………..64
2-5- 2- اعتبارمعلم ……………………………………………………………………………65
2-5-3 – پژوهش هایی در مورد رفتار نامناسب معلمان ………………………….66
2-6 – خلاصه فصل……………………………………………………………………………….72
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………….74
3-2- طرح پژوهش ……………………………………………………………………………….74
3-3- جامعه آماری ………………………………………………………………………………76
3-4- نمونه وروش آمار گیری ……………………………………………………………….76
3-5- ابزار اندازه گیری ………………………………………………………………………..76
3-5-1 -پرسشنامه معیار انتظار از معلم ………………………………………………76
3-5-2 -پرسشنامه بازنگری سناریو……………………………………………………77
3-5-3-پرسشنامه معیاراعتبار………………………………………………………….78
3-6- روایی واعتبار پرسشنامه ها………………………………………………………79
3-7-روش تجزیه وتحلیل داده ها……………………………………………………..79
3-8- ملاحظات اخلاقی ……………………………………………………………………79
فصل چهارم : تجزیه وتحلیل داده ها
4-1- مقدمه …………………………………………………………………………………….82
4-2- تحلیل استنباطی فرضیه های پژوهش………………………………………82
4-2-1 -فرضیه اول …………………………………………………………………………82
4-2-2-فرضیه دوم…………………………………………………………………………85
4-2-3-فرضیه سوم……………………………………………………………………….89
4-2-4-فرضیه چهارم…………………………………………………………………….97
4-2-5-فرضیه پنجم……………………………………………………………………..102
فصل پنجم : بحث ونتیجه گیری
5-1- مقدمه …………………………………………………………………………………110
5-2- تبیین یافته ها……………………………………………………………………..110
5-2- 1-ادراك وانتظارات دانش آموزان…………………………………………..115
5-2-2- رفتار معلمان …………………………………………………………………..117
5-3-محدویت های پژوهش………………………………………………………….120
5-4 – پیشنهادات…………………………………………………………………………121
5-4-1- پیشنهادات پژوهشی………………………………………………………..121
5-4-2-پیشنهادهای كاربردی…………………………………………………………121
منابع فارسی …………………………………………………………………………………..122
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-17] [ 04:37:00 ب.ظ ]
|