4 – 1 – 2 – توصیفات ساده نمادین ………………………………………………………………………………………………………………..35

4 – 1 – 3 – توصیف براساس شخصیت­بخشی به عناصر طبیعت (تشخیص) …………………………………………………………… 37

4– 2 – طبیعت گرایی با کارکرد عناصر حماسی …………………………………………………………………………………………….. 38

4- 2 – 1 – پیوند حماسه و تغزل …………………………………………………………………………………………………………………… 39

4- 2- 2 – بازتاب روح حماسی در عناصر زبانی و بلاغی …………………………………………………………………………………. 39

4-2 – 2- 1 – واژگان …………………………………………………………………………………………………………………………………. 41

4- 2 – 2- 2 – ایماژها و تصاویر حسّی …………………………………………………………………………………………………………… 42

4 – 2 –3 – لحن و آهنگ حماسی ……………………………………………………………………………………………………………….. 55

4 – 2 – 3 – 1 – لحن غمگینانه و سوگوارانه …………………………………………………………………………………………………..55

مقالات و پایان نامه ارشد

4 – 2 – 3 – 2 – گله و شکایت …………………………………………………………………………………………………………………… 56

4 – 2 – 3 – 3 – صفا و صمیمیت ………………………………………………………………………………………………………………… 56

4 – 2 – 4 – تلفیق حماسه و عرفان ………………………………………………………………………………………………………………… 57

4 – 3 – طبیعت گرایی تألیفی وتأویلی ……………………………………………………………………………………………………………. 61

4 – 3 – 1 – تصویر رمانتیک ……………………………………………………………………………………………………………………….. 63

4 – 3 – 2 – فردیّت در تصویر و کارکرد ایماژها و تصاویر ……………………………………………………………………………… 69

4 – 3 – 3 – تنوّع ایماژها و تصاویر خیالی در طبیعت­گرایی تألیفی و تأویلی …………………………………………………………. 73

4 – 3 – 4 – بیان دردهای نگفتنی از راه تأویل نمادین عناصر طبیعی ……………………………………………………………………..78

4 – 4 – طبیعت­گرایی شهودی …………………………………………………………………………………………………………………….. 82

4 – 4 – 1 – تقابل عقل وعشق …………………………………………………………………………………………………………………….. 83

4 – 4 – 2 – وحدت عارفانه با هستی ……………………………………………………………………………………………………………. 85

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...