" دانلود متن کامل پایان نامه ارشد | جدول شماره ۸-۴ نتیجه آزمون تحلیل واریانس برای تعیین معناداری مدل رگرسیون را نشان می دهد. – 8 " |
“
نتایج آماری تغییردوربین-واتسون
مجذور ضریب همبستگی تنظیم شدهتغییر مجذور ضریب همبستگیF تغییردرجه آزادی۱درجه آزادی۲معناداری تغییر F۸۱۳/۰۶۶۱/۰۶۴۷/۰۶۶۱/۰۴۲۹/۴۵۴۹۳۰۰۰۱/۰۹۴۷/۱
ضریب تعیین:
مطابق اطلاعات جدول شماره ۷-۴، مجذور ضریب همبستگی (۶۶۱/۰) که ضریب تعیین ۱/۶۶% را به دست میدهد نشان میدهد که۱/۶۶% پراکندگی متغیر ملاک سازگاری اجتماعی کودکان ناشی از متغیر های پیش بین الگوهای ارتباطی والدین میباشد.
پیش فرض عدم وجود خود-همبستگی (استقلال خطاها):
مطابق اطلاعات جدول شماره ۷-۴، نتیجه آزمون دوربین-واتسون (۹۴۷/۱) که نزدیک به آماره معیار ۲ است، پیش فرض عدم وجود خود-همبستگی (استقلال خطاها) برای انجام تحلیل رگرسیون را تأیید میکند.
اعتبارسنجی متقابل:
مطابق اطلاعات جدول شماره ۴-۷، اختلاف مجذور ضریب همبستگی تنظیم شده با مجذور ضریب همبستگی
(۰۱۴/۰ = ۶۴۷/۰ – ۶۶۱/۰) که معادل ۴/۱% میباشد اعتبار بسیار خوب مدل رگرسیون و قابلیت تعمیم آن به جامعه را نشان میدهد، بدین معنی که اگر به جای نمونه ۹۹ نفری از کل جامعه آزمون به عمل آید، حداکثر تقلیل ضریب تعیین ۴/۱% خواهد بود.
معناداری مجذور ضریب همبستگی در صورت افزوده شدن سایر متغیرهای پیش بین به معادله رگرسیون:
مطابق اطلاعات جدول شماره۷-۴، نسبت F تغییر محاسبه شده که با سطح اطمینان ۹۹% معنادار است، معناداری تغییرات مجذور ضریب همبستگی با اضافه شدن سایر متغیرهای پیش بین به معادله را نشان میدهد.
جدول شماره ۸-۴ نتیجه آزمون تحلیل واریانس برای تعیین معناداری مدل رگرسیون را نشان میدهد.
جدول شماره ۸-۴ آزمون تحلیل واریانس
-
- . Durbin ↑
-
- . Wood ↑
-
- . Forgas ↑
-
- . Ivanoya ↑
-
- . Heavey , Larson & Christensen ↑
-
- . Billings ↑
-
- . Brichler ↑
-
- . Webb ↑
-
- . Wilson ↑
-
- . Richard ↑
-
- . Bolton ↑
-
- . Satir ↑
-
- . Olson ↑
-
- . Lorentz ↑
-
- . Jacobson ↑
-
- . Bernstein & Bernstein ↑
-
- . Gottman ↑
-
- . Markman& Hallwey ↑
-
- . Fitzpatrick & Badzenisky ↑
-
- . Rosh ↑
-
- . Eapstean & Jackson ↑
-
- . Sagrestano ↑
-
- . Kurdek ↑
-
- . Caughlin ↑
-
- . Vanjelisti ↑
-
- . Malauth ↑
-
- . Gottman & Levenson ↑
-
- . Forgaty ↑
-
- . Peterson ↑
-
- . Neller & Feeney , Bonnel & Callan ↑
-
- . Gordon ↑
-
- . Babcock ↑
-
- . Colleagues ↑
-
- . Roberts ↑
-
- . Watzlawick ↑
-
- . Goldenberg ↑
-
- . Sulivan ↑
-
- . Slowson ↑
-
- . Moreno ↑
-
- . Frankel ↑
-
- . Sheflen ↑
-
- . Birdwistell ↑
-
- . Bern ↑
-
- . Bandura ↑
-
- ۱٫ Clear & Canise ↑
-
- . Weissman ↑
-
- . Francis & Brawan ↑
-
- ۴٫ Slomowski & Dunn ↑
-
- . Shufer & Shooben ↑
-
- . Brown ↑
-
- . Deborah, Turner & Romano ↑
-
- . Sulivan ↑
-
- . Steinberg ↑
-
- . Kumbo ↑
-
- . Taylor, Lettia & Shelley ↑
-
- . Temperament ↑
-
- . Rotbart & Yets ↑
-
- . Berk ↑
-
- . Buss,A. ↑
-
- . Flomin,R. ↑
-
- . Hauser,S.T. ↑
-
- . Bowlds,M.K. ↑
-
- . Terman ↑
-
- . Lopsley,et.al. ↑
-
- . Reis,SH.K ↑
-
- . Hartup ↑
-
- . Ziv ↑
-
- . Hops ↑
-
- . Field ↑
-
- . Carver& Scheier ↑
-
- . Forum ↑
-
- . Ansbacher & Ansbacher ↑
-
- . Meyer ↑
-
- . Adler ↑
-
- . Ericson ↑
-
- . Asmen & Quarts ↑
-
- . Hall, Dullard & Miller ↑
-
- . Atkinson ↑
-
- . Shultz ↑
-
- . Piaget ↑
-
- . Bullby ↑
-
- . Kerns & Stevens ↑
-
- . Turner, Weaton & Lioyd ↑
-
- . Ratter ↑
-
- . Taylor ↑
-
- . Moos ↑
-
- . Engfer ↑
-
- . Ou ↑
-
- . Bronstein ↑
-
- . Hollin ↑
-
- . Hofman ↑
-
- . Cristensen ↑
-
- . AAMD Adaptive behavior scale (public school version) ↑
-
- . Lambert ↑
-
- . Wind miller ↑
“
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1401-09-21] [ 04:49:00 ب.ظ ]
|