4-2-2 تقسیم بندی انواع ارتباط.. 20

2-2-5 الگوهای ارتباطات رسمی.. 22

2-2-6 فرایند ارتباط اثربخش…. 23

2-2-7 مدل فرآیند ادراکی ارتباط.. 24

2-2-8 اثرات شبکه های ارتباطی.. 25

9-2-2 موانع ارتباطات… 26

10-2-2 راه هایی برای رسیدن به یك ارتباط مؤثر. 30

11-2-2 مهارت های ارتباطی.. 30

2-2-12 مهارت های ارتباطی و رهبری.. 34

2-3……… تعهد. 35

1-3-2 انواع تعهد. 35

2-3-2 تعهد سازمانی.. 36

3-3-2 عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی.. 42

2-4……… رضایت شغلی.. 44

2-4-1 عوامل مؤثر بر رضایت شغلی.. 46

عنوان صفحه

2-4-2 نظریه های رضایت شغلی.. 48

2-4-3 نظریه های محتوایی مرتبط با رضایت شغلی.. 49

2-4-4 نظریه های فرایندی.. 55

2-5……… پیشینه تحقیقات انجام شده 60

1-5-2 تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 60

2-5-2 تحقیقات خارجی.. 67

2-6……… جمع بندی.. 71

فصل سوم- روش اجرای تحقیق

3-1……… مقدمه. 74

3-2……… روش تحقیق.. 74

3-3……… جامعه تحقیق.. 74

3-4……… نمونه تحقیق.. 75

3-5……… متغیرهای مورد بررسی.. 75

6-3……… ابزار جمع آوری داده ها 75

3-7……… روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها 78

فصلچهارم- تجزیه و تحلیل داده ها (یافته ها)

4-1……… مقدمه. 80

4-2……… یافته های توصیفی.. 80

4-2-1 سن.. 80

4-2-2 جنسیت… 81

4-2-3 وضعیت تأهل.. 81

4-2-4 مدرک تحصیلی.. 82

4-2-5 رشته تحصیلی.. 82

4-2-6 رشته ورزشی.. 83

پایان نامه و مقاله

7-2-4 سابقه کار و سابقه مدیریت… 83

4-3……… یافته های استنباطی.. 84

4-3-1 آزمون کولموگراف اسمیرنوف… 84

4-3-2 آزمون فرضیه صفر اول. 85

4-3-3 آزمون فرضیه صفر دوم. 86

4-3-4 آزمون فرضیه صفر سوم. 90

4-3-5 آزمون فرضیه صفر چهارم. 91

4-3-6 آزمون فرضیه صفر پنجم. 92

4-3-7 آزمون فرضیه صفر ششم. 93

عنوان صفحه

4-3-8 آزمون فرضیه صفر هفتم. 93

4-3-9 آزمون فرضیه صفر هشتم. 94

4-3-10 آزمون فرضیه صفر نهم. 95

فصلپنجم- نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1……… مقدمه. 99

5-2……… خلاصه پژوهش…. 99

5-3……… بحث و نتیجه گیری.. 101

5-4……… پیشنهادات برخاسته از تحقیق.. 107

5-5……… پیشنهاد برای سایر محققان. 109

منابع……… ……… 114

پیوست……. ……. 120

فهرست جدول ها:

عنوان جدول………………………………………………………………………………………………………………………………………… صفحه

جدول 3-1) گویه های مربوط به پرسشنامه مهارتهای ارتباطی.. 70

جدول 3-2) گویه های مربوط به پرسشنامه رضایت شغلی.. 71

جدول 3-3) گویه های مربوط به پرسشنامه تعهد سازمانی.. 72

جدول 4-1) فراونی و درصد مربوط به سن کارشناسان و مدیران ورزش استان اصفهان. 74

جدول 4-2) فراونی و درصد مربوط به جنسیت کارشناسان و مدیران ورزش استان اصفهان 74

جدول 4-3) فراونی و درصد مربوط به وضعیت تأهل کارشناسان و مدیران ورزش استان اصفهان 75

جدول 4-4) فراونی و درصد مربوط به مدرک تحصیلی کارشناسان و مدیران ورزش استان اصفهان 76

جدول 4-5) فراونی و درصد مربوط به رشته تحصیلی کارشناسان و مدیران ورزش استان اصفهان 76

جدول 4-6) فراونی و درصد مربوط به رشته ورزشی کارشناسان و مدیران ورزش استان اصفهان 77

جدول 4-7) داده های توصیفی مربوط به سابقه کار و سابقه مدیریتی.. 77

جدول 4-8) نتایج آزمون کولموگراف- اسمیرنوف… 78

جدول 4-9) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن برای آزمون فرض اول. 78

جدول 4-10) نتایج آزمون t مستقل برای مقایسه مهارت های ارتباطی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی………….80

جدول 4-11) نتایج آزمون t مستقل برای مقایسه مهارت های ارتباطی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی 81

جدول 4-12) آزمون همگنی واریانس ها 81

جدول 4-13) نتایج آزمون تحلیل واریانس یک طرفه برای مقایسه گروه های تحصیلی.. 82

جدول 4-14) نتایج آزمون t مستقل برای مقایسه مهارت­های ارتباطی بر اساس رشته تحصیل 83

جدول 4-15) نتایج آزمون t تک نمونه ای برای بررسی سطح مهارت های ارتباطی.. 83

جدول 4-16) نتایج آزمون t تک نمونه ای برای بررسی سطح رضایت شغلی .. 84

جدول 4-17) نتایج آزمون t تک نمونه ای برای بررسی سطح تعهد سازمانی .. 84

جدول 4-18) همبستگی بین مهارت های ارتباطی با رضایت شغلی.. 85

جدول 4-19) همبستگی بین مهارت های ارتباطی با رضایت شغلی.. 85

جدول 4-20) همبستگی بین مهارت های ارتباطی با تعهد سازمانی.. 86

فهرست شکل­ها:

عنوان شکل …………………………………………………………………………………………………………………………………………. صفحه

شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق (ارتباط بین مهارت های ارتباطی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی) 8

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...