8

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

مبانی نظری پژوهش

12

مدارس هوشمند

14

تاریخچه مدارس هوشمند

14

تعریف مدارس هوشمند

17

نقش فناوری­های نوین در هوشمندسازی مدارس

20

مدل مفهومی مدارس هوشمند

21

محیط یاددهی و یادگیری متنی بر محتوای چندرسانه­ای

22

زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات

23

مدیریت مدرسه توسط سیستم­های یکپارچه رایانه­ای

24

برخورداری از معلمان آموزش دیده در حوزه فناوری اطلاعات

25

ارتباط یکپارچه رایانه­ای با مدارس دیگر

26

پیشرفت تحصیلی

27

عوامل مؤثر در پیشرفت

27

هوش

27

علایق و عوامل مربوط به دانش­آموز

27

انگیزه

28

خانواده و محیط خانواده

29

برنامه­ریزی

30

عوامل مربوط به مدرسه و معلم

30

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

31

اندازه­گیری پیشرفت تحصیلی

32

مفهوم انگیزش

33

دیدگاه­های مطرح شده در مورد انگیزش

35

دیدگاه رفتاری

36

دیدگاه انسان­گرایی

36

دیدگاه شناختی

38

مفهومانگیزش پیشرفت

39

گرایش­های انگیزش دی­سی

42

انگیزش تسلط

44

رابطه میان نیاز به پیشرفت و عملکرد آن

45

پایداری در انجام تکالیف

46

خطرجویی

46

تکمیل تکالیف ناتمام

47

تفاوت­های جنسیتی در انگیزش پیشرفت

47

انگیزش پیشرفت خود مختار در مقابل اجتماعی

48

انگیزش پیشرفت و سازندگی اجتماعی

48

خود اثربخشی و انگیزش پیشرفت

48

نظریه اسناد و انگیزش پیشرفت

49

اضطراب

50

اضطراب و یادگیری

51

اضطراب رایانه

52

بر تحقیقات انجام شده

57

نقد و ارزیابی

61

فصل سوم: روش تحقیق

روش تحقیق

63

جامعه آماری

63

مقالات و پایان نامه ارشد

حجم نمونه و روش نمونه­گیری

64

ابزار جمع­آوری داده­ها

64

پرسشنامه انگیزش پیشرفت

65

پرسشنامه اضطراب رایانه­ای

66

روایی و پایایی

67

روش جمع­آوری داده­ها

68

روش تجزیه و تحلیل داده­ها

69

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ها

توصیف داده­ها

71

داده­های مربوط به پرسشنامه اضطراب رایانه­ای

72

داده­های مربوط به پرسشنامه انگیزش پیشرفت

74

داده­های مربوط به نمرات پیشرفت تحصیلی

75

تجزیه و تحلیل داده­ها

77

جمع­بندی

82

فصل پنجم: نتیجه­گیری و پیشنهادها

استنتاج

84

بحث و بررسی فرضیه اول پژوهش

84

بحث و بررسی فرضیه دوم پژوهش

86

سایر نتایج

88

محدودیت­های پژوهش

89

پیشنهادهای پژوهش

90

فهرست جداول

 
جدول (2-1)، تفاوت های شخصیتی در انگیزش پیشرفت 41
جدول (4-1) آمار توصیفی پرسشنامه اضطراب رایانه­ای 72
جدول (4-2) توزیع فراوانی نمرات اضطراب رایانه­ای دانش­آموزان 73
جدول (4-3) آمار توصیفی پرسشنامه انگیزش پیشرفت 74
جدول (4-4) توزیع فراوانی نمرات انگیزش پیشرفت دانش­آموزان 74
جدول (4-5) آمار توصیفی نمرات پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان 75
جدول (4-6) توزیع فراوانی نمرات پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان 76
جدول (4-7). ضریب همبستگی پیرسون بین اضطراب رایانه­ای و پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان 77
جدول (4-8). ضریب همبستگی بین اضطراب رایانه­ای و انگیزش پیشرفت دانش­آموزان 76
جدول (4-9). ضریب همبستگی بین انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان 80

فهرست نمودارها

ی نوشته‌ها


موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...