• بین هزینه خدمات دندانپزشکی و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.
    • بین دسترسی آسان و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.
    • بین توقف راحت وسایل نقلیه و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.
    • بین حسن شهرت دندانپزشک و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.
    • بین آشنایی با دندانپزشك و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.
    • بین پیشنهاد دوستان/افراد خانواده و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.
    • بین قرارداد دندانپزشک با بیمه و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.

پایان نامه

    • بین حسن نیت در ارائه خدمات و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.
    • بین مهارت دندانپزشك و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.
    • بین تجهیزات و تکنولوژی مدرن و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.
    • بین توضیحات واضح دندانپزشك و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.
    • بین زمان انتظار برای پذیرش و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.
    • بین پروسه مناسب و انتخاب دندانپزشک ارتباط وجود دارد.

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش وی بر مطالعات پیشین

2- مقدمه

امروزه، کلینیک های دندانپزشکی در حال انطباق خود با تغییرات محیط هستند. اگرچه ممکن است بازاریابی در گذشته امری ناپسند تلقی می شد، این روزها کلینیک های دندانپزشکی شروع به انتخاب مزایای بازاریابی کرده اند. درگیری مشتری در انتخاب خدمات بهداشتی و درمانی به طور تصاعدی رشد کرده است. کلینیک ها باید یاد بگیرند که به مشتری احترام بگذارند، نیازهایشان را کشف کنند و رضایتشان را بهبود بخشند. در بازاریابی خدمات دندانپزشکی درک این که مشتری چگونه کلینیک را انتخاب خواهد کرد موضوع مهمی می باشد. چون بیماران می توانند بازارگردی را در میان کلینیک ها انجام دهد و مقایسه کند. امروزه، چگونگی بهره مندی از مزایای رقابتی به وسیله استراتژی عملیاتی موضوع مهمی برای موفقیت کسب و کار می باشد. حرفه های دندانپزشکی باید با این چالش ها روبرو شوند و خود را برای آینده آماده کنند. ویژگی های بسیاری وجود دارد که در انتخاب کلینیک تاثیر می گذارد. دراستراتژی بازاریابی، دندانپزشک باید بداند که گروه های مختلف در انتخاب دندانپزشک بر ویژگی های مختلفی تاکید می کنند و انتخاب در خلاء اتفاق نمی­افتند. شبکه های عصبی می توانند برای یادگیری الگوهای پیچیده اطلاعات و تعمیم اطلاعات یادگرفته، استفاده شوند. در این فصل به مبانی نظری پژوهش همچون تعاریف جدید بازاریابی، فرایند تصمیم­گیری خرید مصرف کننده، انواع حل مسئله خرید، عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید، عوامل آمیخته بازاریابی و… ، همچنین مدل­های آماری و غیرآماری مورد استفاده در این پژوهش وی بر مطالعات پیشین پرداخته­ ایم.

1-1-2- تعریف بازاریابی جدید

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...