• ………….15
  • تعاریف، مفاهیم و ابعاد كلیدی سرمایة فکری………………………………………………………………………………………………………..17
  • اندازه گیری سرمایة فكری: مدلها و روشهای آن……………………………………………………………………………………………………..20
  • کاربرد سرمایة فکری در سازمانها……………………………………………………………………………………………………………………….23
  • دلایل سنجش سرمایة فکری توسط شرکتها…………………………………………………………………………………………………………..27
  • عملكرد………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….30
  • عملكرد، تعاریف و مفاهیم آن…………………………………………………………………………………………………………………………….31
  • الگوها و مدلهای سنجش عملكرد و مدیریت عملكرد……………………………………………………………………………………………..34
  • دلایل بهبود عملكرد…………………………………………………………………………………………………………………………………………38
  • نقش هدفگذاری در ارتقاء و بهبود عملكرد…………………………………………………………………………………………………………..41
  • استقرار مدیریت عملكرد در بهبود و ارتقاء عملكرد……………………………………………………………………………………………….42
  • شاخصهای اندازه گیری عملكرد…………………………………………………………………………………………………………………………..45
  • چالشها و موانع بهبود عملكرد…………………………………………………………………………………………………………………………….49
  • اصول و چارچوب عملكرد در ابعاد سازمانها………………………………………………………………………………………………………..51
  • پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..53

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

    • مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..59
    • روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………..59

مقالات و پایان نامه ارشد

    • جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………59
    • حجم نمونه و روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………60
    • روش و ابزار جمع آوری داده ها……………………………………………………………………………………60
    • روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………..61

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های تحقیق

    • مقدمه………………………………………………………………………………………………61
    • داده های اولیة مربوط به جامعة مورد مطالعه………………………………………………………………….62
    • تجـزیه و تحلیل استنباطی داده های آماری (آزمون فرضیه های تحقیق)………………………….71

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

    • مقدمه……………………………………………………………………………………………………………79
    • نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………79
    • پیشنهادات …………………………………………………………………………………80

-پیشنهادات در راستای نتایج تحقیق………………………………………………………………….80

    • – محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………….82
    • پیشنهادات برای محققین بعدی………………………………………………………………………………83

منابع و مأخذ…………………………………………………………………………………………….84

پیوست…………………………………………………………………………………………………………….

چکیده انگلیسی …………………………………………………………………………………………….

چـکیده

تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر سرمایة فكری بر عملكرد شعب بانكهای استان گیلان انجام پذیرفته است. روش انجام پژوهش توصیفی از نوع توصیفی ـ همبستگی بوده كه در این راستا فرضیه هایی به صورت زیر تدوین گردید؛

فرضیه اصلی:

بین سرمایة فكری و عملكرد شعب بانكهای استان گیلان رابطة معنی داری وجود دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...