پایان نامه ارشد رشته مدیریت اجرایی: شناسایی و الویت بندی بسته های تور مسافرتی در دفاتر … |
5-1- مفروضات
1- مشتریان معقول و دارای خواسته های عقلایی هستند.
2- مطلوبیت مشتریان باارتقای کیفیت خدماتارتباط مستقیم دارد.
6-1- کلمات کلیدی و تعاریف مربوط
بسته های مسافرتی:
یك پكیج اساسا یك تركیب از محصولات منفرد سفر و گردشگری است كه تحت یك مارك و برند خاص بازاریابی شده و با یك قیمت كلی بفروش می رسد.بیشترین محصولات در بازارهای سفر و گردشگری بفروش می رسند، با این وجود محصول سفرهای مهم تجاری وخیلی از كنفرانس ها نیز به همین طریق پكیج می شوند.
محصول جامع گردشگری به صورت یك پكیج و بر اساس5جزء اصلی شامل جاذبه های مقصد، تسهیلات و خدمات مقصد، دسترسی به مقصد(شامل حمل و نقل)، تصویر و برند مقصد و قیمت بازاریابی تورهای جامع و پكیج های محصول برای مشتریان تعریف می شود.یك تورگردان تور جامع، سازنده یك محصول گردشگری است كه اجزای پكیج را از عرضه كنندگان خدمات گردشگری می خرد و آنها را به صورت یك پكیج و با برند یك نهاد واحد می فروشد.
بازاریابی:
بازاریابی فرآیندی است که از طریق آن افراد و گروهها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید و مبادله محصولات و ارزش با دیگران تأمین می کنند.
یا به عبارتی دیگر بازاریابی عبارت است از:
شناسایی ( مشتریان، رقبا و كل بازار )، شناساندن ( كالاها و خدمات به مشتریان) و ایجاد رضایت (برای مشتریان و خودمان).
فرآیند تحلیل شبکه ای:
روش ANP از روشهای جدید MCDM محسوب میشود که آقای دکتر ساعتی در سال 1996 میلادی آن را ارائه داد و به دلیل در نظر گرفتن وابستگیها در این روش، میتوان آن را رویکردی جدید در روشهای MCDM به شمار آورد. این روش در دنیای واقعی، کاربردهای بسیار زیادی دارد و از دلایل آن نیز همان در نظر گرفتن وابستگیها را میتوان برشمرد.
7-1- قلمرو موضوعی، مکانی و زمانی
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-17] [ 09:00:00 ب.ظ ]
|