5-1- مفروضات

1- مشتریان معقول و دارای خواسته های عقلایی هستند.

2- مطلوبیت مشتریان باارتقای کیفیت خدماتارتباط مستقیم دارد.

6-1- کلمات کلیدی و تعاریف مربوط

بسته های مسافرتی:

یك پكیج اساسا یك تركیب از محصولات منفرد سفر و گردشگری است كه تحت یك مارك و برند خاص بازاریابی شده و با یك قیمت كلی بفروش می رسد.بیشترین محصولات در بازارهای سفر و گردشگری بفروش می رسند، با این وجود محصول سفرهای مهم تجاری وخیلی از كنفرانس ها نیز به همین طریق پكیج می شوند.

محصول جامع گردشگری به صورت یك پكیج و بر اساس5جزء اصلی شامل جاذبه های مقصد، تسهیلات و خدمات مقصد، دسترسی به مقصد(شامل حمل و نقل)، تصویر و برند مقصد و قیمت بازاریابی تورهای جامع و پكیج های محصول برای مشتریان تعریف می شود.یك تورگردان تور جامع، سازنده یك محصول گردشگری است كه اجزای پكیج را از عرضه كنندگان خدمات گردشگری می خرد و آنها را به صورت یك پكیج و با برند یك نهاد واحد می فروشد.

پایان نامه و مقاله

بازاریابی:

بازاریابی فرآیندی است که از طریق آن افراد و گروهها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید و مبادله محصولات و ارزش با دیگران تأمین می کنند.

یا به عبارتی دیگر بازاریابی عبارت است از:

شناسایی ( مشتریان، رقبا و كل بازار )، شناساندن ( كالاها و خدمات به مشتریان) و ایجاد رضایت (برای مشتریان و خودمان).

فرآیند تحلیل شبکه ای:

روش ANP از روش­های جدید MCDM محسوب میشود که آقای دکتر ساعتی در سال 1996 میلادی آن را ارائه داد و به دلیل در نظر گرفتن وابستگی­ها در این روش، می­توان آن را رویکردی جدید در روش­های MCDM به شمار آورد. این روش در دنیای واقعی، کاربردهای بسیار زیادی دارد و از دلایل آن نیز همان در نظر گرفتن وابستگی­ها را می­توان برشمرد.

7-1- قلمرو موضوعی، مکانی و زمانی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...