رضایت ومبانی نظری آن 30

نقش تئوری های سازمان و مدیریت در تفکر مدیریت هیات ا منایی 38

ویژگی های مدرسه به عنوان سیستم های باز 43

عناصر کلیدی سیستمهای اجتماعی آموزشگاه 44

سنخ شنا سی ساختار سازمانی مدرسه 49

فرهنگ وجو مدارس 53

فهرست سلامت سازما نی 53

کیفیت و اثربخشی مدارس 54

رهبری در مدارس 57

بخش دوم : آموزش متوسطه درمدارس هیات امنایی وعادی

آموزش متوسطه( اهمیت ، اهداف، مدت وساختار کلی ) 59

مدارس هیات ا منایی (اعضاء وشرایط مدرسه ) 60

بخش سوم : پیشینه تحقیقات درخارج ودرداخل ایران مرتبط با موضوع پژوهش

پیشینه تحقیقات ا نجام شده خارجی 81

پیشینه تحقیقات ا نجام شده در ایران 84

فصل سوم : روش اجرای تحقیق

مقد مه 91

روش تحقیق 91

جامعه آماری 91

نمونه وروش نمونه گیری 92

ابزار جمع آوری داده ها 93

روایی و پایایی پرسشنامه 94

روش تجزیه وتحلیل اطلاعات 95

فصل چهارم : تجزیه وتحلیل داده ها

مقدمه 97

داده های جمعیت شناختی 97

تحلیل توصیفی داده ها 102

تحلیل استنباطی داده ها 107

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

خلاصه تحقیق 128

بحث و نتیجه گیری 129

پیشنهادات 130

محدودیت ها 131

پیوست ها

پرسشنا مه 133

منابع فارسی 138

منابع انگلیسی 142

مجوز ورود به کلیه مدارس متوسطه دخترانه منطقه 6 آموزش وپرورش 143

دستورالعل اجرایی مدارس هیات امنایی به امضای وزیرمربوطه 144

چکیده خارجی 146

فهرست جداول

جدول1 ـ2 : نیازها وا نتظارات اولیاء ازدا نش آموزان و مدارس 28

پایان نامه

جدول 2 ـ2 : ا نواع ساختارهای مدرسه ومشخصات آ نها 52

جدول 1 ـ3 : توزیع جامعه آماری 91

جدول 2 ـ 3 : حجم نمونه 93

جدول3 ـ 3 : توزیع سوالات برای هریک از مولفه های عملکردی مدارس 95

جدول1 ـ 4 :توزیع فراوانی نمونه ها برحسب گروه های مورد مطالعه97

جدول 2 ـ4 :توزیع نمونه ها برحسب جنسیت98

جدول 3 ـ 4 :توزیع فراوا نی نمونه ها برحسب طبقه سنی 99

جدول 4 ـ 4 :توزیع فراوا نی نمونه ها برحسب نوع مدرسه 100

جدول 5 ـ 4 : توزیع فراوا نی نمو نه ها برحسب «تحصیلات»101

جدول 6 ـ 4 :شاخص های آماری مربوط به متغیرهای تحقیق 103

جدول 7 ـ 4 :شاخص های توصیفی مربوط به هر یك از متغیرهای تحقیق بر حسب گروه ها

(مدارس عادی و هیات امنایی) 107

جدول 8 ـ 4 :آزمونtبرای مقایسه میانگین دو گروه مستقل (مدارس عادی و هیات امنایی) در

مورد سوا ل اول تحقیق (شیوه مدیریت مدرسه) 108

جدول 9 ـ 4 :شاخص های توصیفی مربوط بهعملكرد كاركنان آ موزشیبر حسب گروه ها (مدارس عادی و هیات امنایی ) 109

جدول 10 ـ 4 : آزمونtبرای مقایسه میانگین دو گروه مستقل (مدارس عادی و هیات امنایی) در

مورد سوال دوم تحقیق (عملكرد كاركنان آموزشی ) 110

جدول 11 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به عملكرد تحصیلی دانش آموزان بر حسب گروه ها(مدارس عادی وهیات امنایی) 111

جدول 12 ـ 4 : آزمونtبرای مقایسه میانگین دو گروه مستقل (مدارس عادی و هیات امنایی) در موردسوال سوم تحقیق (عملكرد تحصیلی دا نش آموزان) 112

جدول 13 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به تاثیر مدرسه بر رفتار دانش آموزان بر حسب گروه ها(مدارس عادی و هیات امنایی) 113

جدول 14 ـ 4 : آزمونtبرای مقایسه میانگین دو گروه مستقل (مدارس عادی و هیات امنایی) در مورد سوال چهارم تحقیق (تاثیر مدرسه بر رفتار دانش آموزان) 114

جدول 15 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به تسهیلات آ موزشی بر حسب گروه ها(مدارس عادی و هیات امنایی) 115

جدول 16 ـ 4 : آزمونtبرای مقایسه میانگین دو گروه مستقل (مدارس عادی و هیات امنایی) در مورد سوال پنجم تحقیق (تسهیلات آموزشی) 116

جدول 17 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به هر یك از متغیرهای تحقیق بر حسب گروه های مورد مطالعه 117

جدول 18 ـ 4 : تحلیل واریا نس برای مقایسه نظرات سه گروه در زمینه هر یك از مولفه های تحقیق 118

جدول 19 ـ 4 :آزمون توكی برای مقایسه دو به دو نظرات سه گروه در زمینه هر یك از مولفه های تحقیق 119

جدول 20 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به هر یك از متغیر بر حسب جنسیت 120

جدول 21 ـ4 : آزمونtبرای مقایسه میانگین نمرات دو گروه مستقل (زنان و مردان ) 121

جدول 22 ـ 4: تحلیل واریانس برای مقایسه نظرات سه گروه در زمینه هریك از مولفه­های تحقیق 123

جدول 23 ـ 4: آزمون توكی برای مقایسه دو به دو نظرات آزمودنی­ها برحسب مدرك تحصیلی 124

فهرست نمودارها

نمودار1 ـ 4 :توزیع نمونه ها برحسب گروه های مورد مطالعه 98

نمودار 2 ـ 4:توزیع نمونه ها برحسب جنسیت 99

نمودار 3 ـ 4 :توزیع نمونه ها برحسب طبقه سنی100

نمودار 4 ـ 4 :توزیع فراوانی نمونه هابر حسب« مدرك تحصیلی» 102

نمودار 5 ـ 4 :هیستوگرام مربوط به نمرات شیوهمدیریت مدارس104

نمودار 6 ـ 4 :هیستوگرام مربوط به نمرات عملكرد كاركنان آموزشی 104

نمودار 7 ـ 4 : هیستوگرام مربوط به نمرات عملكرد تحصیلی دانش آموزان 105

نمودار 8 ـ4 : هیستوگرام مربوط به نمرات تاثیر كلی مدرسه بر رفتار دانش آموزان 105

نمودار 9 ـ 4 : هیستوگرام مربوط به نمرات تسهیلات آموزشی 106

 

فهرست شکل ها

شکل 1 ـ2 : مشتریان خارجی و داخلی آموزش 20

شکل 2 ـ 2 : ا لگوی وضعیتی رضایت شغلی 36

شکل 3 ـ 2 : مدل نظریه پردازانه پورتر ولالر 37

شکل 4 ـ2 : سیستم باز همراه با حلقه بازخورد آن 43

شکل 5 ـ 2 : سنخ شناسی ساختار سازمانی مدرسه 49

شکل 6 ـ 2 : الگوی نظری مولفه های عملکردی مدارس 78

شکل 7 ـ 2 : الگوی مولفه های عملکردمدارس متوسطه در این پژوهش 80

شکل1 ـ 3 :فرآیند نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای از جامعه آماری 92

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...