3- خریدار می تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسی اجناس از قبیل فیلم ، ترانه ،موبایل ،کتاب و موارد دیگر باشد

4 – فروشگاه اینترنتی هیچ محدویتی برای تعداد مشتریان ندارد.

5 – فروشگاه اینترنتی حق انتخاب بیشتری در اختیار خریداران قرارمی دهد

6-ابزار تبلیغی مناسب در جهت فروش محصولات شما

7-کاهش هزینه های جانبی نظیر اجاره محل,هزینه ویترین و انبار,فروشنده,خواب سرمایه و غیره در یک فروشگاه سنتی و سودآوری بیشتر

8-تحویل کالای خریداری شده درب منزل,بیمه بودن کالا و عدم مشکل حمل و نقل

9-عدم برخورد با ترافیک و کاهش آلودگی هوا

    • طرح مسئله :

طراحی یک سیستم فروش [4]B2C آنلاین با مشخصات زیر:

    • مدیریت انبار و فروش به شکل پویا (داینامیک)
    • امکان تحلیل رفتار مشتری پس از ورود به سایت
    • وارد کردن محصول به صورت پویا
    • ارسال فاکتور و شماره پیگیری برای مشتری از طریق SMS و Email
    • امکان ثبت نام مشتریان و ایجاد پروفایل شخصی

مقالات و پایان نامه ارشد

    • ارسال خبر نامه برای مشترکان
    • سیستم سطح دسترسی کاربران و مدیران
    • تهیه گزارشهای فروش و مدیریتی
    • امکان اتصال به درگاه بانک و واریز پول به صورت آنلاین
    • امکان قیمت گذاری چندسطحی برای تخفیف برروی تعداد سفارش یک محصول
    • امکان تعریف محصولات هم مجموعه
    • امکان ارسال به دوستان برای تمامی بازدیدکنندگان یا فقط کاربران ثبت نام کرده
    • ارسال لیست درخواستی به دوستان از طریق ایمیل یا RSS[5]
    • استفاده از RSS برای محصولات جدید، محصولات فوق العاده و برچسب های جدید
    • امکان ایجاد نظرسنجی برروی فروشگاه

ملاحظات فنی وب سایت :

    • برنامه نویسی با زبان NET (.NET4)
    • تنظیمات گرافیکی با نرم افزار Adobe Dreamweaver CS5
    • بانک اطلاعاتی نرم افزار بر روی Microsoft SQL Server 2008
    • گرهای تست شده : Google Chrome , Mozilla Firefox ,Internet Explorer
    • کارهای انجام شده در فصول دیگر پایان نامه:

فصل 2 :

در این فصل به بیان تاریخچه پیدایش سیستمهای بازاریابی و فروش آنلاین ، چگونگی رشد و تاثیر پذیری این سیستم از روند رو به رشد استفاده از اینترنت پرداخته ایم همچنین مدلهای مختلف سیستمهای فروش اینترنتی در این فصل معرفی شده اند.

فصل 3:

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...