پایان نامه ارشد رشته فناوری اطلاعات: ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین |
3- خریدار می تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسی اجناس از قبیل فیلم ، ترانه ،موبایل ،کتاب و موارد دیگر باشد
4 – فروشگاه اینترنتی هیچ محدویتی برای تعداد مشتریان ندارد.
5 – فروشگاه اینترنتی حق انتخاب بیشتری در اختیار خریداران قرارمی دهد
6-ابزار تبلیغی مناسب در جهت فروش محصولات شما
7-کاهش هزینه های جانبی نظیر اجاره محل,هزینه ویترین و انبار,فروشنده,خواب سرمایه و غیره در یک فروشگاه سنتی و سودآوری بیشتر
8-تحویل کالای خریداری شده درب منزل,بیمه بودن کالا و عدم مشکل حمل و نقل
9-عدم برخورد با ترافیک و کاهش آلودگی هوا
- طرح مسئله :
طراحی یک سیستم فروش [4]B2C آنلاین با مشخصات زیر:
- مدیریت انبار و فروش به شکل پویا (داینامیک)
- امکان تحلیل رفتار مشتری پس از ورود به سایت
- وارد کردن محصول به صورت پویا
- ارسال فاکتور و شماره پیگیری برای مشتری از طریق SMS و Email
- امکان ثبت نام مشتریان و ایجاد پروفایل شخصی
- ارسال خبر نامه برای مشترکان
- سیستم سطح دسترسی کاربران و مدیران
- تهیه گزارشهای فروش و مدیریتی
- امکان اتصال به درگاه بانک و واریز پول به صورت آنلاین
- امکان قیمت گذاری چندسطحی برای تخفیف برروی تعداد سفارش یک محصول
- امکان تعریف محصولات هم مجموعه
- امکان ارسال به دوستان برای تمامی بازدیدکنندگان یا فقط کاربران ثبت نام کرده
- ارسال لیست درخواستی به دوستان از طریق ایمیل یا RSS[5]
- استفاده از RSS برای محصولات جدید، محصولات فوق العاده و برچسب های جدید
- امکان ایجاد نظرسنجی برروی فروشگاه
ملاحظات فنی وب سایت :
- برنامه نویسی با زبان NET (.NET4)
- تنظیمات گرافیکی با نرم افزار Adobe Dreamweaver CS5
- بانک اطلاعاتی نرم افزار بر روی Microsoft SQL Server 2008
- گرهای تست شده : Google Chrome , Mozilla Firefox ,Internet Explorer
- کارهای انجام شده در فصول دیگر پایان نامه:
فصل 2 :
در این فصل به بیان تاریخچه پیدایش سیستمهای بازاریابی و فروش آنلاین ، چگونگی رشد و تاثیر پذیری این سیستم از روند رو به رشد استفاده از اینترنت پرداخته ایم همچنین مدلهای مختلف سیستمهای فروش اینترنتی در این فصل معرفی شده اند.
فصل 3:
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-17] [ 07:28:00 ب.ظ ]
|