پایان نامه ارشد تربیت بدنی گرایش عمومی: رابطه محیط مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان رشته تربیت … |
2-11-4 هدف تكامل عاطفی (احساسی) 28
2-12 محیط ورزشی مدارس… 29
2-13 مرور تحقیق.. 29
2-13-1مرور تحقیقات داخلی.. 29
2-13-2 مرور تحقیقات خارجی.. 33
2-14 جمعبندی پیشینه. 35
فصل سوم -روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………..36
3-1 مقدمه. 37
3-2 روش تحقیق.. 37
3-3 جامعه آماری.. 37
3-4روش،حجم و نحوه گزینش نمونه. 37
3-5 تعاریف عملیاتی متغیرهای تحقیق.. 37
3-6 ابزار گردآوری دادهها 38
3-7 روایی و پایایی پرسشنامه ها 39
3-8 روش جمعآوری دادهها 39
3-9 روش تجزیه و تحلیل داده ها 40
فصل چهارم – یافتهها…………………………………………………………………………………………………………. 41
4-1 مقدمه. 42
4-2 آمارتوصیفی: بررسی متغیرهای جمعیت شناختی.. 43
4-3 بررسی متغیرهای تحقیق.. 47
4-4 بررسی مولفه های تحقیق.. 48
4-5 یافته های تحلیل.. 48
4-5-1 بررسی نرمال بودن دادهها 48
4-6 آزمون فرضیه های پژوهش… 50
4-7 برازش مدل رگرسیونی.. 51
فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهادات…………………………………………………………………………..53
5-1-مقدمه. 54
5-2-خلاصه پژوهش… 54
5-3 تفسیرنتایج حاصل از اطلاعات دموگرافیک نمونه پژوهش… 55
5-4 تفسیرنتایج حاصل از آمار توصیفی متغیرهای پژوهش… 56
5-5 یافتههای مربوطه فرضیههای پژوهش… 56
5-5-1 یافتههای مربوط به فرضیه اول پژوهش: 56
5-5-2 یافتههای مربوط به فرضیه دوم پژوهش… 57
5-6 پیشنهادات.. 59
5-6-1 پیشنهادات پژوهشی.. 59
5-6-2 پیشنهادات کاربردی.. 59
5-7 محدودیت های پژوهش… 60
منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………………..62
منابع داخلی: 62
منابع خارجی.. 66
پیوستها…………………………………………………………………………………………………………………………………….68
پیوست1: پرسش نامه محقق ساخته. 69
پیوست2: پرسش نامه محیط مدرسه جانسونس و استیونس(2007)……………………………………….70
پیوست3: پرسشنامه محیط مدرسه جانسون و استیونس(2007) 71
چکیده انگلیسی.. 72
فهرست جداول
جدول2-1 ارتباط رنگ با روحیات دانش آموزان-وکسلر……………………………………………………….22
جدول3-1 مولفه ها وتعداد سوالات پرسش نامه محیط مدرسه…………………………………………….39
جدول4-1 وضعیت سن پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………..43
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-17] [ 02:54:00 ب.ظ ]
|